tillbaka igen..

jag vet inte vad som händer med mig. allt börjar ordna upp sig. men jag mår inge bra. vet inte vad det är. är trött orkar inget längre. sover för mycket. börjar tröttna som fan på det mesta. människorna runt mig. musiken börjar dock komma tillbaka. Men också mina konstiga kännslor. mina ensamma känslor. jag kan inte visa något. det kommer du märka. vill inte det. älskar dig. vill inte att du ska se mig så.


jag vet inte vad som händer med mig. allt börjar ordna upp sig. men jag mår inge bra. vet inte vad det är. är trött orkar inget längre. sover för mycket. börjar tröttna som fan på det mesta. människorna runt mig. musiken börjar dock komma tillbaka. Men också mina konstiga kännslor. mina ensamma känslor. jag kan inte visa något. det kommer du märka. vill inte det. älskar dig. vill inte att du ska se mig så.


jag vet inte vad som händer med mig. allt börjar ordna upp sig. men jag mår inge bra. vet inte vad det är. är trött orkar inget längre. sover för mycket. börjar tröttna som fan på det mesta. människorna runt mig. musiken börjar dock komma tillbaka. Men också mina konstiga kännslor. mina ensamma känslor. jag kan inte visa något. det kommer du märka. vill inte det. älskar dig. vill inte att du ska se mig så.

lista

1. Hur gammal är du om fem år? 24 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? hanna

3. Hur lång är du? 176 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? snabbacash

5. Vem ringde du senast? Christian

6. Vem ringde dig senast? Pappas sambo

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? får man vell kanske träffa mig först!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? aldrig varit gifta

10. När såg du senast din mamma? två veckor sen

11. Vilken ögonfärg har du? blåa

12. När vaknade du i dag? 07.10

13. Vilken är din favoritjulsång?  O holy night

14. Vilken är din favoritplats? tobo

15. Vilken plats föredrar du minst? min säng själv

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I mitt hus, lycklig.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Saker från skräckfilmer

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Christians garv i lördags.

19. Hur stor är din säng? 180

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor och linne

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6

23. Hur många landskap har du bott i? Stockholms bara

24. Vilka städer har du bott i? Rosersberg, Upplands väsby och HJelenelund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota

26. Är du social? jag tycker det.

27. Vilken är din favoritglass? ben&jerry´s - strawberrycheesecake

28. Vilken är din favoritefterrätt? cheesecake

29. Tycker du om kinamat?  jo, ibland

30. Tycker du om kaffe? Ja, när jag känner för det

31. Vad dricker du till frukost? saft, oboj, vatten, kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? på magen somnar jag alltid

33. Kan du spela poker? nää

34. Tycker du om att mysa/kela? KLART!

35. Är du en beroendemänniska? pojkvännen börjar jag bli lite beroende av. sen har jag precis slutat röka..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, 3 stycken

37. Vill du ha barn? nej, i så fall om minst 7 år!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? jarrå

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Badar helst inte, men säger väl bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på? alkohol och ciggaretter

42. Äger du dyrbara smycken? inte vad jag vet

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jersey shoore

44. Kan du rulla med tungan? OM jag kan

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alx, en av mina bästa kompisar

46. Vad har du för ringsignal? muse - undisclosed desires

47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, sparade för minnen från lågstadiet

48. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min behå

49. Flirtar du mycket? nää

50. Kan du byta olja på bilen? kanske, har aldrig försökt men vem vet ;)

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej, måste ha körkort för det

52. Vilken var den senaste boken du läste? kommer jag inte ihåg

53. Läser du någon dagstidning? Ibland aftonbladet

54. Prenumererar du på någon veckotidning? neee

55. Dansar du i bilen? Helt klart

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? prov i geografi imorse

58. När var du i kyrkan senast? I sommras, farfars brors begravning

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Nazrin

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3 nätter..hatar det!


aa, asså

börjar bli så trött på alla och allt. hata livet fan.

länge sen nu.

mått bra ett tag nu. men har börja märkt att det kanske inte är så bra. frgan är hur en person kan göra en hur lycklig som helst och på en sekund så kan det ändras och den bryter ner dig helt. att ha den kraften på någon. helt sjukt igentligen.

RSS 2.0