you've made you bed

It's too bad that your lipsticks on
Back seat of your best friend's car
Well we were onto something here
Oh no wait you will call it off and
Space is on the cards
Who'd drink to that, I won't drink to that
Oh Overhill will you teach me the Games
You play so well and I'll drink to that
Who'll drink to that?

You've made your bed
So sleep in it
And never call me again
You've made your bed
So sleep with him
But know I'm the best you'll get

I wrote this song
So you would know
Why I look up to everyone
Whoa... whoa... whoa..

Here's a list of the things you said
And I won't get over it
You want to know
You, want to know and
The games that girls will play
Makes me move away
So I can train, train myself to trust again
Oh Overhill will you teach me the games
You play so well, and I'll drink to that
Who'll drink to that?

You've made your bed
So sleep in it
And never call me again
You've made your bed
So sleep with him
But know I'm the best you'll get

I wrote this song so you would know
How I look up to everyone
Whoa... whoa... whoa..

Are you on or off?
Are you on or...
Are you on or off?
Are you on or...

I wrote this song so you would know
Why I look up to everyone
Whoa... whoa... whoa..

These words will convince you
To never love again
You want to be friends
I won't do it
These words will convince you
To never sleep with me again
You want to be friends
I can't do it

det känns

som om jag borde gråta floder. jag vill. men jag kan inte. vill inte visa mig svag. men du har gjort mig svag. kan fortfarande inte gråta. känns som om jag skule må bättre om jag gråter lite. köpte cigg idag också. jag som hade slutat. men jag måste få något i mig som gör mig lugn eller glad. men det gör de inte. men ändå. förlåt hannis. jag vet att jag lovade dig. men jag är för svag just nu. när jag mår bättre lovar jag att sluta helt.

broken

Is this the final scene in our tragic play
Too many curtains remain to fall
There's no reason left to stay in this play
We move backwards against the wall
Conversation's over, communication's down
The monologue is taking over

I'm still broken
I took you in with arms wide open
My colour fades to gray
There's nothing left to say
Now it's all dead

Are these the final cries of our aching souls
(Aching souls)
How come yours don't make a sound
With broken wings we're falling faster as we go
(as we go)
But somehow we don't touch the ground
You had me torn to pieces
You got inside my head
That I'll be here until it's over

I'm still broken
I took you in with arms wide open
My colour fades to gray
There's nothing left to say
Now it's all dead
(Now it's all dead)
(I'm still broken)

I'm still hopin'
That we can find the words unspoken
My sense's about to brake
How long are we to wait
'Til it's all dead
(dead, dead, dead, dead, dead)

I will find you, you will find me
How can we live?
If it's all dead
I will not cry
I will not brake
I will not force
'Til it's all too late

I will find you, you will find me
How can we live?
If it's all dead

I'm still broken
I took you in with arms wide open
My colour fades to gray
There's nothing left to say
Now it's all dead
(Now it's all dead)
(I'm still broken)

I'm still hopin'
That we can find the words unspoken
My sense's about to brake
How long are we to wait
'Til it's all dead

vi delade på ordet kärlek..

jag tog kär. du tog lek.

no reason

jag var nog kär. fuck. det här suger. jag gråter inte över killar. någonsin. fuck dig.

seriöst..

som om du inte visste att jag tycker om dig. och seriöst kan du inte mena att du var bara min vän. gör du som du har gjort mot mig mot dina andra vänner? nä, trodde inte det..

hata livet fan

rubriken säger allt. du är dum i huvudet. tack för att du finns..eller nått.

snälla

så snälla be mig stanna kvar för du ger mig något som säger att jag inte borde gå. å du vet att vägen bär inga svar och längtan stillar ingen hunger. men nä jag tänker på dig nu när jag bekänner att jag älskar ändå. - joackim zwahleen och kompaniet

det finns så mycket att säga..

men jag väljer att säga hejdå. du kan inte bestämma dig. så jag gör det åt dig. inte ditt val längre. blir arg att du är så lugn hela tiden! vill bara slå dig! orkar inte att du beter dig som du gör. faaan. hatar att jag tycker som dig så mycket. fuck life fan.
punkt.slut.

partypojke

Idag mår vi bra. och Donken va awesome!! great med joackim zwahlen och kompaniet igår! sen drog vi till Dovas och fortsatt dricka. de va nice. tog tusen bilder på oss på väg till tåget och på satationen. de va nice. hade bounding med grabbarna. så nu är jag en av dom. hehe. nu ska jag lyssna på min lärare. pussfan.

räkpenis

jag skriver som en vän på fb. my heart is an idiot.. hatar dig lite också.

aja.

har precis plattat håret. vem gör det innan dom ska sova!? jag är störd.. aja. imorgon fyller Hannisen 19 år! Grattis!! dagen spenderas i skolan. sen blir eftermiddagen spenderat hos zm med projektarbetet. sen blir det söder på spelning. ska bli kul. vill bara släppa allt för en dag/kväll. ett + och - är att du är där. kommer säker göra bort mig. som vanligt. men ska inte tänka på det nu. jag ska sova nu. och i morgon får jag förhoppningsvis lite pengar av pappi. kröka fan! amenskitsammanuskajagsova.

bra musik imorgon. börjar tagga med att lyssna på banden igår och idag.

kullerstensbarn

om jag kan kommer jag aldrig tillbaka. den här stan är fylld av ånger och krav. som om gud glömde bort hela färden. jag svor att aldrig komma tillbaka.

missing you.

vet inte vad som är grejen. 5 dagar borde jag inte bry mig om. men jag saknar dig. såg en bild på dig på fb och bara kännde att jag saknar dig. det är inge bra.. jag har inte rökt idag förresten. bra jobbat tycker jag! hihi. aja, jag tro inte jag kan släppa dig. någonsin. inte just nu i alla fall. en av mina bästa vänner och så har jag känslorna. fuck me. kan jag inte hitta någon som är bättre för mig istället. snälla fan.

your simply the best


hannisen, bästabästabästa

godnatt

tänker bara lägga huvudet på kudden idag och bara somna direkt.

svårt, så svårt.

allting är svårt. om du inte gör det lätt. du gör allt svårare. med dig är inget lätt.

kärleken är stark. kärleken är svår.

Sen första dagen på skolgården, jag såg dig, jag dog
Våra blickar dom möttes och jag såg hur du log
Det brann i min själ och jag kände i mitt hjärta
första gången, det slog mig, kärlek är smärta
Jag ville göra allt, spendera min tid
just då, de var så viktigt, du va hela mitt liv
16 år knappt fått något hår
min oskuld den rök och jag mins det som igår
Min första kärlek tog mig någonstans
visade mig en sån plats som jag aldrig trodde fanns
Ditt hår var som sammet och din hud var så len
det var du och jag mot världen, jag såg inga problem
För kärleken är stark men kärleken är svår
det du ser i horisonten är inte alltid det du får
Jag trodde vi var cool men du var coolare
En snurra på tråden och du låg med min polare

Kärleken kommer, kärleken går
Men även den består
Jag kämpar, jag kommer aldrig fram
Bortom horisonten och steg i din famn
Kärleken kommer, kärleken går
Men även den består
För kärlek är en gåta, kärleken är svår
Vad du ser i horisonten är inte alltid vad du får


Nästa steg, något äldre, något klokare
jag sprang in i dig, psst, jag bara råkade
Ljusblond skönhet med djup i sin blick
och jag minns när vi möttes, det var ett skjut och du gick
Kärleken brann och den var starkare än någonsin
dessa dagar, jag minns knappt någonting
men jag minns hur vi älskade, jag minns hur vi var
jag minns hur vi brydde oss, jag minns allt det bra
Men problemet dom kom och jag minns det var jag
när du sa du digga vitt, trodde jag knappt vad du sa
jag tappade respekten, nästan all attraktion
du var vackrast i världen men inte samma person
trots kärleken var stark men kärleken svår
de du ser i horisonten är inte alltid de du får
Och av olika skäl gick allt sönder till slut
Jag sa vad jag kände sen flytta jag ut


Kärleken kommer, kärleken går
Men även den består
Jag kämpar, jag kommer aldrig fram
Bortom horisonten och steg i din famn
Kärleken kommer, kärleken går
Men även den består
För kärlek är en gåta, kärleken är svår
Vad du ser i horisonten är inte alltid vad du får


32, jag vet bättre
2 hårda år, jag vet precis vad jag gett de
Du vet precis vad som gäller när vi pratar
du vet precis hur de blir när vi bråkar
klart du blir arg och frustrerad och jag hatar å tjafsa
men det viktigaste är att grabben har en farsa
gick i terapi försökte nå resultat
försökte komma någonstans, försökte må lite bra
Visste det från början, inte skapta för varann
för vi bråkade konstant okej, det funkade ibland
Men allt gick isär och vi fick vår messär
för konflikter utan slut, klart som fan de tär
Men grabben har en lillebror, jag har en ny fru
ett nytt liv, en ny familj, en ny tur
Där kärleken är stark, okej kärleken är svår
och men det jag ser i horisonten är nåt jag vet att jag får


Kärleken kommer, kärleken går
Men även den består
Jag kämpar, jag kommer aldrig fram
Bortom horisonten och steg i din famn
Kärleken kommer, kärleken går
Men även den består
För kärlek är en gåta, kärleken är svår
Vad du ser i horisonten är inte alltid vad du får

Först och främst så vill jag säga att det här är ingen diss-sång.
Det är gammal rostig kärlek.
Det här är bara en sång insikt, att allt man tror sig se där borta i horisonten
är inte alltid det samma när du väl kommer fram.

godmorgonfan

vaknade halv åtta idag. men kunde somna om. fast va as trött när jag vaknade av mitt alarm vid åtta. nu sitter jag borstar jag tändern ska gå till tåget snart! pussfan.

making up lies to make you listen

just this once. its not that big of a lie. half thru.


i never lie. but you make me wanna lie so ill see if you care. i hate myself like this. its not me.

took something..

älskar petters låtar. dom sätter sig i huvudet. kärleken kommer kärleken går. men vänner ni består. vet inte om jag pallar spela match idag. vill verkligen inte. men nu måste jag gå upp ur sängen. festfan.

palla lixom.

orkar inte tänka. i fredags tänkte jag inte. inte en sekund. kom på efter. hos zm. att jag skulle ha tänkt lite. inte tagit emot alla drinkarna. shit asså. kärleksfilm är inge bra. särskilt när man mår som jag.

biolääään



drar på bio med zm, fizan och sällberg!

fortfarande fullfan..

japp. jag är fortfarande full från igår. helt stört. jag spydde igår hos zm. precis när vi hade kommit hem dit. sen deckade jag dirr på golvet. vaknade typ åtta. mamma hämtade mig typ nio. trött tjej. godnatt3.

at schoolfan

jag sitter nu på samhällskunskapen. har precis bokat student kryssningen. awesome. kommer va så jävla awesome. längtar fan. herregud. och idag så är det 150-dagars! woopwoop!

you make me feel this way

fanfanfanfanfanfan. varför bryr jag mig!? jag orkar inte tänka mer. pallar inte mer skit. känns skönt att inte träffa dig på ett tag. förlåt. men så är det. kanske hittar någon annan. hoppashoppashoppas. skulle var så mycket bättre tror jag. vi ser väl. om jag kan släppa dig. när jag var nära att släppa dig. då visar du visst intresse. då sugs man in igen. fuck. nästan så att jag vill säga till dig att bestämma dig. men det lär ju inte hjälpa. när jag frågade dig förut vad du vill. så svara du jag vet inte. vafan. bestämm dig. idiotfan. men det tycker jag ju inte. fan vad det är jobbigt att inte veta. att inte kunna prata riktigt om det med min bästa vän. för att det är du. fan. jag ger upp snart. går in i väggen. förvinner. bort. ingen ska veta vart. skulle va så skönt. och då ser man om någon saknar en. skulle inte tro det va.. men vi ser väl.
jag känner att jag vill ha min syster här. kunna prata med henne. kunna krama henne. bara vara. hatar att hon bor i usa. det är det värsta som har hänt mig. vad jag kommer ihåg. orkar inte va ledsen heller. imorgon ska va en glad dag/kväll/natt hoppas jag inte tänker för mycket när jag är full bara. det blir inge bra. och mobilen stannar i jackan hela tiden. inga fylle sms. inte igen. inte värt det. du tar mer avstånd då.

You can count on me. Cus I can count on you.
If you ever find yourself lost in the dark and you cant see. Ill be the light to guide you.
If you ever forget how much you really mean to me. Every day I will remind you.

Can I count on you?

jaha, igen...

vissa grejer förstör bara en dag. men det här förstör nog mer. känns som att du inte kan vara ärlig. so from now an on ill be you friend. only your friend.

Where do we go when we go from here
Feels like a circle around me while I wait for more

What's the point of doing anything
If you'll never notice
I would sit and wait for you again


Do you want me to go search in each all of them
Or just lay on the grass and act and pretend
That's what I wanna know



I was not really sure enough how to feel
I pretend like you're not real to me



What's the point of doing anything
If you'll never notice
I would sit and wait for you again..




i like to move

taggar med jess tills imorgon. 150-dagars fan. woopwoop.

så här glad blev jess!

fail

jag sitter just nu heeelt själv i skolan. Emma och jag skulle sålt biljetter till studentskivan idag. men vart är emma? jo i väsby tydligen. då smsar jag hanna som också skulle varit i skolan tidigare. hon hade inte behövt köra sin pojkvän till skolan idag. så hon tog sovmorgon. jag ba yeees. så då smsar jag jess. hon var i knivsta hos sin pojkvän. jag ba kuuul! så nu sitter jag här helt själv. eller det är folk här. men inte som jag känner. sköööönT! jag som ville sova vidare i morse. somnade till och med innan halv två igår. vafan lixom. så bra början på dagen.. men vad gör man. ne juste. kan inte göra något nu. zm är i alla fall på väg hit. de e fan nice. någon att prata lite med. Pussfan.

jarrå

idag började vi på projektarbetet. det har varit stressigt. tagit över 200 bilder. awesome fan.


det finns inte en dag som jag inte tänker på dig, det finns inte en timme som du inte kommer upp i mitt huvud. jag saknar dig. min andra halva.
<3

justejaaa

Idag ska jag gå och lägga mig en bra tid. så om en timme eller så ska jag försöka. imorgon ska vi jobba med projektarbetet. awesome. jag är kameraqvinnan. hehe. halv 8 hos mig. de blir trevlans. funderar också på hur jag ska göra med hålet i tugan. ja eller nej? help! aja, ska röka ock kolla film nu. pussfan.

har också grym träningsvärk. tränade för första gången på 2 månader i går. sköönt..

skolanfan

Idag är jag tråkig. men pallar inte bry mig. mormor fyller år idag. Grattisfan.

kör bara kör

nu ska jag bara köra. inte tänka så mycket. 150 dagars på KC på fredag. awesome. börjar där!

sköntfan

försov mig till klockan 9 idag.. skulle ta tågen senast 17 över.. såå skönt. missade 32 tågen precis. så fick vänta på stationen till 47. skönt.. hata livet fan.

sova, tack!

hatar att alla mina bästa tankar kommer när jag borde sova. kanske därför jag inte sover så mycket. har inte tid helt enkelt. det måste vara så. men en sak som jag har märkt är att jag inte tycker att mina tankar va så smarta dagen efter. fail fan. det är typ som saker man gör eller säger på fyllan. man ångrar det mesta dagen efter. när man ser bilderna. life is life. det är inte så att man kan ogöra sakerna man har gjort eller osäga saker man sagt men inte menat. jag var i alla fall missnöjd med mitt smsande. inte ett smart drag. ska sluta med sånt nu. bara face to face från och nu! nu känner jag att jag måste sova eller igentligen röka. har inga cigg. ska kolla om ola har. pussfan.

i want to

jag är så trött på allt nu. borde plugga. stor chans att det kommer hända. naj. fan. jag tröttnar på att vänta på att du ska bestämma dig. vad ska jag göra lixom. jag får väl se vad du gör när jag hittar någon annan. hoppas bara att du bryr dig. jag vet inte vad jag gör annars. åhhhh måste du vara så jobbig att förstå sig på. jag förstår dig i allt utom när det gäller dig och mig. hata livet fan.

It's getting hard to
Be around you
There's so much I can't say
Do you want me to hide the feelings?
And look the other way

And I don't know
How to be fine when I'm not
Cause I don't know
How to make the feeling stop
Just so you know

alkolås på mobilen, tack.

sämst jag är. när jag är full går jag för fort fram. vilket inte är bra..vad ska jag göra nu lixom. jag kommer förstöra allt. det vet jag. borde stänga av mobilen när jag dricker.. nu ska jag hem till pappa och ha familje mys. saknat pappi dom senaste dagarna. men ska ta en dusch först. pussfan.

why do birds sing when your near me? sing when your close to me?

frida är full

borde inte blogga nu. men skit samma. jag blev full på ett par öl och jäger. illa fan. och du förvirrar mig galet. vad vill du. bara ligga eller? det tror jag näsran. alla säger att du vill  ha mig. men du vill inte säga hur...

Galen kväll!

Började som sagt kvällen hos madde på tjejmiddag. det var mysigt! sen blev det kc, frida var as full när hon kom dit. slutade inte dricka heller. slutade med att jag lyckades. slicka på en kompis(bita honom också), dansade som en galning runt en strippstång(med Zanja, Mattie, Emma och några till), sen hade jag deeeeep talk med axl, pratade med några killar som inte kunde ett ord på svenska(bara engelska), Blev bjuden på drinkar, rökte över ett packet cigg, gick hem med zanja och vi hade ocksåå deeeptalk. hahaha jag är störd. nu ska jag fixa mig lite, sen dra till märsta på fiesta :) pussfan
.

tjejmiddag + Kc

Seee yaa!

tjenare mannen.

palla fan inte. trött som få. sov typ till 12idag. ändå as trött. hatar det. imorgon ska jag gå upp tidigt för att umgås med Hannisen. hon ska shoppa. jag ska kolla bara. kvällen spenderas med trevligt sällskap. sedan blir det Kc. hihi

noo schoool!!!

skolan har fått en vattenläcka.faan vad awesome! ingen skola idag! betyder långhelg för mig och min klass! har ju inga lektioner på fredagar! hihohiho. aja, ska packa upp allt mitt skit nu. och slagga galet! hehe. pussfan!

fail att jag smikade mig idag..
..

im not her..

sitter hos mamma nu. flyttade idag. det var as jobbigt typ. kommer sakna familjen. pappa mest. och han mig. det sa han. jag röker föör mycket. borde sluta. men pallar fan inte. aja, ska plugga vidare. hehe.pussfan.


jag kan aldrig bli henne. så jag är ganska körd. she is no you lixom.

bloggarfan

heeltstört! jagochannikaharbörjatskrivatillvarandrautanmellanslag. asnicefan! detroligasteärattallahataross! elskalivetmestfan. snelhestminst. annikaärblåstmenjagtyckeromhenneendå!hihi
hihi

mihi

är glad idag. skolan är inte överdrivet tråkig! trevlans ju. men kanske inte ska säga så. vet ju inte vad som händer nu. eller senare idag. höhö. aja, pussfan!

no sleep somvanligtfan

skönt att man kan slagga i alla fall.. det är sånna här dagar jag förstår, jag måste flytta. imorgon gör jag det. om jag tar mig igenom dagen i skolan är en annan femma.. aja, ska käka ett par piller med någon form av mat sen blire försöka sova. hihi, piller in my heartfan. eller igår funkade dom inte. hoppas dom gör det idag! mee need sleep so bad. herrå!

duktig tjejfan

Har suttit och pluggat i över två timmar har bara pausat för att antingen smsa sen tog jag en dusch också. hihi. men nu ska jag sova så jag är pigg till skolan imorgon. hehe. pussfan!



Jag vet inte hur jag mår. du visste vad jag känner. men ändå gick du precis rätt på.skönt. vet inte hur jag ska tolka det heller. vare ett skämt eller inte? jag tycket inte det va kul i alla fall.

just try to let go

sitter i mitt rum hos pappa, sista natten här nu. flyttar imorgon. har en klump i magen, kommer sakna det. men måste, för min framtid. för min skull. om jag fortsätter att intala mig det kanske det känns bättre? hoppas.
måste börja packa med och plugga. har tusen saker tills på torsdagfan. orkarinte. men nu måste jag skärpa mig, bara 147 dagar kvar till studenten nu! Woho! om jag får ta den alltså! hoppas. hehe.
Pratade med mammi om att perca tungan idag, hon var inte så posetiv. hehe. skit samma, det är ändå jag som ska ha det, inte hon :) hihi, men ska käka nu. pussfan

sovmorgon

idag tog jag sovmorgon, pallade inte gå upp 6 så sov till 8. det va as nicefan. idag slutar jag 5 desutom. skönt lixom eller nått.. aja, pallar inte blogga, är tråkig.

livet på en pinne

Det var svår att säga något, men jag gjorde det. det var svårt att se på dig, men det gjorde jag också. det känns jobbigt att jag måste nu. jag har inget val längre. kommer sakna dig pappi.

i love you.

i just cant turn away

I shouldn't love you
But I want to
I just can't turn away
I shouldn't see you
But I can't move
I can't look away

And I don't know
How to be fine when I'm not
Cause I don't know
How to make the feeling stop
Just so you know

This feeling's taking control of me
And I can't help it
I won't sit around
I can't let him win now
Thought you should know
I tried my best to let go of you
But I don't want to
I just gotta say it all before I go
Just so you know

It's getting hard to
Be around you
There's so much I can't say
Do you want me to hide the feelings?
And look the other way

And I don't know
How to be fine when I'm not
Cause I don't know
How to make the feeling stop
Just so you know

This feeling's taking control of me
And I can't help it
I won't sit around
I can't let him win now
Thought you should know
I tried my best to let go of you
But I don't want to
Just gotta say it all before I go. (Just so you know)

This emptiness is killing me
I'm wonderin' why I've waited so long
Looking back I realize
It was always there
Just never spoke of
I'm waiting here
Been waiting here

Just so you know
This feeling's taking control of me
And I can't help it
I won't sit around
I can't let him win now
Thought you should know
I tried my best to let go of you
But I don't want to
Just gotta say it all before I go
Just so you know
(Whoa, Just so you know,
Whoa, Thought you should know)

I tried my best to let go of you
But I don't want to
Just gotta say it all before I go
Just so you know

Just so you know

my life be like

skolan började idag, kul. fett taggad. eller nått. aja, ska kanske lyssna lite, hehe. pussfan.

I don't know. How to be fine when I'm not. Cause I don't know. How to make the feeling stop. Just so you know.

vad ska jag säga.

vet inte vad jag ska skriva. vill inte ge någon hint till någon så då skiter jag i det.

skolan börjar för mig i morgon. kul. är as trött, fick melatonin. awesome.godnattfan.


jag är i alla fall snygg, vad är du?

Krogen ikväll!

Jennifer mådde inte så bra i morse, men hon klarar krogen ikväll ändå! hehe. great! aja, nu ska jag va social. Pussfan.

.


full fan

hehe, älskar jennifer. min bästa vän! <3
:)

Fest, eller nått..

Ska fira jenno lite till idag. så då blir det tjej mys..med massor med dryckes spel. hehe.

..


sova in my heart

Det är så skönt att vara i Tobo. här trivs jag bäst. Jag kan verkligen vara mig själv här. Sov som ett barn i går, kanske var melatoninen jag tog, men ändå. Tog precis en nu, så kommer nog somna om cirka en halv timma. fett skönt! På dagen idag firade vi jenno som fyllde 18! I morgon ska vi fira mer, med tjej middag. sen på lördag blire Kalas i uppsala. heeelt galet! längtar till att dansa. hehe. och jag har kommit på att jag ska ta hål i tungan :) hihi. Men nu måste jag gå och lägga mig, Pussfan!

Tror ni jag skulle passa med hål i tungan?

18år!!!

Nu fyller min allra bästa och äldsta kompis 18år! heeelt stört! lilla jennifer lixom! Grattisfan! bästaste vän <3
bästabästabästa vän <3

Storstadsidyll

I går va en bra dag. Jag vaknade dock väldigt sent, 15.30 typ. hehe. slaggarn lixom! Sen drog jag till märsta och träffade en av mina allra bästa vänner, axl. Trevlig middag! sen åkte jag till Rosers och hängde med Lisa, Ida och Matilda. mysigt. Vi började med att måla. hehe. JA, VI ÄR TYP 5 ÅR!! Det var as kul. pratade massor. Sen spelade vi med andra ord. Jag är sämst.. Alla vann två gånger var, förutom jag. jag förlorade alla.. och jag är äldst. såååå illa!
Idag åker jag till tobo, bästa stället i världen!ÄLSKAR! Jenno fyller myndig i morgon, heeelt! Ska bli kul dock. Ska försöka få med henne ut på lördag. hoppas hon är taggad! hehe, nu måste jag duscha för sen ska jag åka. aja, PUSSFAN!

..

left in there

And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts

fuck.

you came and kissed me, why? you sad you miss me, how?

2010

jag tänkte ligga hemma hela kvällen och blogga om 2010, men istället ska jag på fest. aja, göre en annan dag. Pussfan.

Första januari fan.

Grattis Farmor!! jag sitter just nu hemma hos några. bekanta, becca somnade i en säng och jag är den enda som fortfarande är vaken.. men va fan, sova gör man hemma. hihi. Nyårsafton har varit bra. vi började hemma hos jenni och nu är vi i märsta. har skickat 5 sms biljetter, fett onödigt. sista biljetten, var onödigast. då vi åkte taxi precis efter. haha. aja, nu ska jag försöka att "vila" en  timme eller såå :) hihi, GOTT NYTT ÅR FOLKS!!! och godnatt typ, pussfan.

RSS 2.0