du

jag kom på att du är en fet lögnare. Dina kompisar är på min sida, säger det inte dig något?

rubrik.

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Min tränare
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - slagga
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - gick innanför dörren hemma
4. Vad hände dig 1993? -  bästa vän föddes!
6. Tre ord varför du sist spydde? - magsjuk?
7. Vilken färg är din hårborste? - svart
8. Vad köpte du sist? - en öl på krogen
9. Vad fick du senast i present? en biobiljett
10. Vilken färg är din dörr? - har ingen fan
11. Var förvarar du dina pengar? - vadå förvara, hur gö man då?
12. Hur var vädret igår? - snöade och var as kalt!
13. Vart kramades du sist? - i handbolls hallen idag
14. Vad ser du fram emot? -  studenten!?
15. Vad är 15? - en värdelös ålder
16. Vilken skostorlek har du? - 41-42
17. Vill du klippa dig? - aa fan
18. Är du över 25? - nää
19. Pratar du mycket? - ibland, ellä joo
20. Kollar du på O.C.? - klart jag gör
21. Har ditt namn ett "x" i det? -nää, hehe
22. Känner du någon som heter Steve? - tror inte det
23. Hittar du på egna ord? - inte direkt
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - Aa, tyvär
26. Vad har du för mobil? - en gammal skit sak
27. Vem ringde dig sist? - Hannabofotbollssko
28. Biter du på naglarna? - nej, eller jo lite kanske
29. Har du lockigt hår? - lite självlockigt
30. Vilken konsert ska du på härnäst? - vi ser väl
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? -ingen värd att nämna vid namn
32. Hur många gånger har du svurit idag? - hehe, 100 kanske
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - fint väder
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - nej
35. Ska du jobba imorgon? - nä, men ska till skolan
36. Vilket djur är du mest lik? - ingen aning
37. Vad borde du göra nu? - plugga, men palla.
38. Har du något smeknamn? - berglund, bärgarn, fritte, bb
39. Sover du mycket? - jo, det tror jag
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - hur ska jag komma ihåg det?
41. Vad ska du göra på lördag? - sova kanske jobba
42. När var du ute sist? - en timme sen
43. Har du gråtit idag? - i natt
44. Är du en glad person? - oftast
45. Har du roligt nu? - nej
46. Vad äter du helst? - popcorn
47. Vem var du med sist? - hur menar du?
48. Vad heter din mamma? - Liz
49. Vad är hela ditt namn? - Frida Katarina Berglund
50. Tycker du om någon just nu? - nej, du sumpade det.



så här rolig är jag idag.


jaaag dööör! hahaah

hej jag är en tjej på 21år som bor i stockholm .jag är singel igen ! Jag kommer från gambia och har bor här i sveringe i 20år sverige.Jag är en tjej som älskar att gå på krogen ibland


HAHAHA, det här hittade jag på en tjejs profil på facebook!? hon va fett seriös, hhaha. Vissa människor förstår man sig inte på. aja, ska slagga nu, pussfan

RSS 2.0