take me river


make life worth living


you can be the guy i don't call


i don't really care anymore. fuck it.

I just can't turn away

I tried my best to let you go, i just don't want to.
I don't know how to be fine, when im not.
And i don't know how to make a feeling stop.
It's getting hard to be around you, there is so mutch i can't say.
Do you want me to have this feelings and look the other way.
Im wating here, been whating here.
This feeling is taking control of me and i can't help it.

du kan få mig så lätt..

ingen förstår mig

det är så. ingem förstår hur jag mår. ingen ser något. ingen försöker få veta hur jag mår. vadå vänner, visst kalla er det. jag ska nog ta ett steg tillbaka. då ser jag vilka som är på riktigt och vilka som inte räcker till. vi ser väl.

- är jag värd det här? i så fall vill jag veta vad jag har gjort fel..

heartbreak

jag brukar inte visa mina kännslor så bra. håller dom inne. nu vet jag vet jag varför.

this is why and how


Once more you tell those lies to me. Why can't you just be straight up with honesty?
When you say those things in my ear. Why do you always tell me what you wanna hear?

I Love the way your heart breaks

I love the way that your heart breaks
with every injustice and deadly fate
Praying it all be new
and living like it all depends on you

Here you are down on your knees again
trying to find air to breathe again
Only surrender will help you now
I love you please see and believe again

I love that you're never satisfied
with face value wisdom and happy lies
you take what they say and go back and cry
you're so close to me that you nearly died

Here you are down on your knees again
trying to find air to breathe again
Only surrender will help you now
I love you please see and believe again

they don't have to understand you
be still
wait and know I understand you
be still
be still

Here you are down on your knees again
trying to find air to breathe again
Only surrender will help you now
The floodgates are breaking
and pouring out

Here you are down on your knees
trying to find air to breathe
right where I want you to be again
i love you please see and believe again

Here you are down on your knees again
trying to find air to breathe again
Right where I want you to be again
See and believe!

aaman

idag känner jag mig bra. vett inte hur. känner mig bara bra.

just the way i am.

pigg fan

sov från 19 igår till kavrt i 6 i morse. de va nice. vaknade av mig själv till och med! suttit och pluggat större delen av morgonen. de va nice. känndes faktist bra. det är posetivt för att vara jag :) hehe

and it's all your fault..

alla <3 dag..

världelöst. en vanlig måndag enligt mig. inget gör den bättre eller sämre. mysigt med lunch konsert ändå. men vad mer kan jag säga. hela helgen har jag chillat. i fredags på Kc. det va inte ens kul. lördagen spenderade jag framför melodifestivalen. Brolle <3. söndagen sov jag till ett och vaknade av att mamma kom hem för att vi skulle åka till mitt lags match. det gick ju bra. förlorade med 14-32. illa fan.. aja, pallar seriöst inte bry mig om handbollen längre. en stor faktor till det är att våran tränare är så omogen. helt seriöst. palla det lixom. du är 27år bete dig som det då!? inte 12år som du beter dig nu. kul att spela och träna när du är heeelt stööörd. nä, inte första prioriteten. idag måst jag ta reda på vad jag missade förra veckan, låg ju hemma hela veckan med influensan. de va därimot as skönt. eller nått.. aja, måste kanske börja jobba nu. herråååå.

skola i morgon.

första dagen den här veckan. kanske kc på kvällen men vi ser väl. måste bara sluta hosta..

smoooke

jag är röksugen. nu ska jag sova.

...

sitter just nu hemma. är as sjuck och gråter som en tvååring. slutet på sesong 4 i skins slutar så fel. vad hände med freddy. vad hände? jag bara gråter och gråter. helt stört. mår typ dåligt. kan inte sluta så! och när jag börjar kolla på sesong 5 har dom bytt ut alla. vafan lixom!!!!! hatar när dom gör så! kan dom inte bara ha samma människor eller att man får se vad som hände med dom tidigare skådespelarna! fuck! det här gör mig både ledsen och arg!

sjuk som fan

hatar att va sjuck. sover mycket. vilket är bra.

make me feel like i want to feel

närakuten

bara virus. men blir hemma ett par dagar.

FML

serriöst. ofta jag blir as sjuk nu. hata livet fan. pallar int va sjuk. det är inte värt! aja, fml bara.

taggaråååååå!

seeya!

sitter i skuulan

och hostar som fään. jag börjar nog få lunginflammation igen. fuck.. jag tror inte jag borde dricka ikväll. men vi ser väl hur jag mår då. hoppas det är bättre ialla fall! men nu hörs vi senare ellä i morgon ellä nått :)

duschfan

ska duscha nu. sen blire sova. grymt mycket att göra imorgon. kröka fan. fetaste festen asså. sen blire krogen på det. lördagen består av att hjälpa Flizaan att flytta. sen kröka. kanske krogen också. awesome. Söndagen består av att slagga sen matchfan. sollentuna. hoppas allt går bra. kommer nog inte uppdatera så bra i helgen. men vi ser väl! hehe

its just so mutch i can do. its not like i want to be in love with you. but i cant just let go of the feelings. it takes time.

en timme förtidig..

till skolan. fett ovärt! palla att jag har suttit i skolan sen tio i tio när jag började tio i elva. skönT! Idag är jag trött. trött på allt. trött på alla. sorry, men så är det. vill bara stänga in mig i musiken och vara bara med mig själv. fett skööööntfan.

- just live you life. its not worth waiting on something that may never happen.

im hurt

men det betyder ju inte att jag vill förlora dig som vän. du betyder för mycket. så jag får stå ut. jag klarar det säker. men vi ser väl.

on my own

Somebody said you got a new friend
Does she love you better than I can
There's a big black sky over my town
I know where you at, I bet she's around
Yeah I know it's stupid
But I just got to see it for myself

I'm in the corner, watching you kiss her
I'm right over here, why can't you see me
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
I keep dancin' on my own
I keep dancin' on my own

I'm just gonna dance all night
I'm all messed up, I'm so out of line
Stilettos and broken bottles
I'm spinning around in circles

I'm in the corner, watching you kiss her
I'm right over here, why can't you see me
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
I keep dancin' on my own
I keep dancin' on my own

So far away, but still so near
The lights go on, the music dies
But you don't see me, standing here
I just came to say goodbye

I'm in the corner, watching you kiss her
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
I keep dancin' on my own
I keep dancin' on my own

drar till skulan nu

jag kunde inte sova igår. somnade 3-4. så sov vidare när klockan ringde i morse. nu ska jag dra till skolan för min sista lektion. bartecknink är as kul. sååå värt! aja, måste käka något nu.


You feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you

Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies

fyyfaaan!!!

jag ska sova själv inatt. SJÄLV! kommer jag kunna somna!? vad gör jag om jag vaknar och är ledsen!? inte som om jag kan smyga in till mamma.. jag är fyfan 18 snart 19. ää, måste skärpa mig. så farligt kan det väl inte va. det ända som skrämmer mig är om jag inte kan sova. då kommer tankarna.. orkar fan inte. inte idag. för mycket viktigt att göra i skolan imorgon.. asså shit, jag bryr mig..


i just dont know what to do anymore..what if i see you in school? how will i act? what can i say? I loved you and you broke my heart. what would you do?

RSS 2.0