happy birthday to me..

kan inte sova. kanske för att du inte är här. det är min födelsedag idag. 19år. helt onödig ålder. åker till Spanien på söndag. 10 dagar utan dig. kommer jag klara det? kommer vara jobbigt tror jag. saknar dig när jag inte ser dig på en dag. kan inte ens prata i telefon där. kommer kanske inte ens ha en dator. jag kommer få panik då. men i alla fall. min födelsedag. helt värdelös. ska försöka sova igen. vi ser vä hur det går. kisskiss

happyhappyhappy

I hope this happiness last forever. I've never had something like this. You are amazing. You got me hooked.

life

The Script taught me how to move on.

Greenday taught me that government's gonna fail someday.

Bruno Mars taught me to do anything for that one person I love

Eminem taught me that life is hard but you can make it through

30 Seconds to Mars taught me to speak whats on my mind

Michael Jackson taught me to always love the people around me

MUSIC taught me to live.

 

snodd av lisisen


jag vet, jag håller på att lära mig nu. för din skull.

jag litar inte på någon. jag är osäker på det mesta vad det gäller kännslor. men inte dig. jag är bara rädd. jag vill inte förstöra något genom att jag är så dålig på att prata. förlåt hjälper inte alltid. ord kanske inte säger mig så mycket. men dina ord värmer mig innefrån. hela min kropp. tack för att du hjälper mig må bra. du gör mina dagar, gubben du är bäst!

- I'll go where ever you will go

skiva på fredag. klädsel.

ok?

håll mig hårt eller släpp mig helt

så svårt är det inte. jag vill, vad vill du? vad har förändrats? har jag gjort något fel? berätta bara.

asså vafan..

vad vill du? varför håller du på så här? har jag inte gått igenom tillräckligt med skit med killar? varför ska du göra så här? du vet ju hur lätt jag blir osäker. tackfan.

you give me butterflies


baby

<3

Du kan älska mig eller hata mig, ogilla mig, det är upp till dig!
Men jag har inte tid att hata dem, som hatar mig.
För jag är upptagen av att älska dem, som älskar mig

bra saker kanske händer alla, till och med mig


you make me smile again

tobo, there is no place like home.

har inte bloggat sen jag kom hit. inte haft viljan. inte kännt att jag har behövt det heller. har haft min bästa vän. hon lyssnar och förstår. jag grät. jag va besutom stup full. men det har kännts bra att få ut allt som jag har hållt inne. hon ser mig inte annorlunda. dagen efter skrattade vi åt mina tårar. det känns som jag kan släppa allt jobbigt och allt som får mig att må dåligt när jag är här. det finns inget som gör mig ledsen, förutom att jag ska åka tillbaka till helenelund imorgon. jag vill bara kunna va kvar här. kunna leva som jag gör nu.(förutom chipsen, kommer bli as fet!hehe). i Tobo känner jag mig alltid hemma. finns bara ett ställe till i hela världen där jag får samma känsla. och dit kan jag aldrig gå igen. för det är jag arg på er. för det vill jag inte vara hos någon av er. och jag tror att innerst inne vet ni om det. men ni väljer att titta bort. att inte bry er. att ge mig pengar. för det blir man lycklig av. det mår man jätte bra av. visst!? jag önskar ni skylle se allt från min sida. hur hade ni mått då? jag kan fan inte sova. bara här. i Tobo. som rubriken säger.. There is no place like home..tobo<3

RSS 2.0